DG Saimaa
DG Saimaa

IT-tuki

ITS SUPPORT – YRITYKSEN MONIKANAVAINEN TUKIPALVELU

Tarjoamme asiantuntevaa IT-tukea omille ITS Support -yritysasiakkaille. Etätukiyhteytemme on helppo käyttää, ja käyttäjät saavat nopeasti apua ongelmiinsa.

Palvelun tekniikka ja saatavuus

ITS Support -asiakkaan käytössä on aina monikanavainen tukipalvelu: priorisoitu tukipuhelin, sähköposti sekä etäyhteys. Saapuneet palvelupyynnöt rekisteröityvät automaattisesti tiketöintijärjestelmään ja asiakas saakin jatkuvasti väliaikatietoa, kun palvelupyynnön ratkaisu etenee vaiheittain.

IT-tukipalvelumme, ITS Support, sisältää tarvittaessa myös lähitukimahdollisuuden, sillä kaikki ongelmat eivät ratkea etätuen avulla. Ongelma voi vaatia myös muusta syystä teknikon fyysistä paikallaoloa.

Käytössämme on useita edistyneitä työkaluja, joilla avulla asiakkaiden IT-ympäristön toimintaa voidaan seurata jopa 24/7 -tasolla. Katso myös erillinen ITS Maintenance -ylläpitopalvelu.

Lähitukipalvelumme asentaa myös kaikki ohjelmistot ja lisälaitteet käyttökuntoon sekä antaa samalla käyttökoulutuksen käyttäjille.

Palvelupäällikkö ja nimetyt asiantuntijat

ITS Support -asiakkaalla on aina nimetty palvelupäällikkö (ks. tarkemmin Palvelupäällikkö-osiosta) sekä nimetyt tekniset asiantuntijat.

Raportointi ja laskutus

Etätuki laskutetaan joustavasti yhden minuutin jaksoissa ja saat etätuen käytöstä aina kuukausittaisen raportin.

Yhteyshenkilöt

Ari Miettinen

Yritysmyynti

Riku Roitto

Yritysmyynti

Janne Saarinen

Tekninen johtaja

Tuomas Harjunen

Talous, yritysmyynti ja markkinointi

Marko Korjus

Toimitusjohtaja, yritysmyynti ja hallinto