DG Saimaa
Mobiililiittymät

DNA VAIHDEPALVELULLA ÄLYKKÄÄMPÄÄ TAVOITETTAVUUTTA

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta.

Mobiililiittymät

Mikä DNA vaihdepalvelu?

Vaihdepalvelu ohjaa asiakkailta tulevia puheluita tehokkaammin ja vaivattomammin, tarjoaa yritys-, telealue- ja palvelunumerot sekä puheluiden välityksen, ja mahdollistaa palvelun ja tilatietojen hallinnan web-käyttöliittymässä.

Kenelle?

Kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta. Vaihdepalvelu skaalautuu joustavasti yrityksen kasvun ja muuttu- vien tarpeiden mukaan.

Miksi DNA vaihdepalvelu?

Vaihdepalvelu tekee asiakaspalvelusta mutkatonta monin tavoin. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun valitset yritykselle vaihdepalveluun tarpeeseen vastaavan numerotyypin, jolloin asiakas saa vastauksen yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Palvelu joustaa vaihtuvien tarpeiden mukaan: jos esimerkiksi palvelun käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.

Hyödyt

Parempi tavoitettavuus

  • Puheluiden ohjaus vapaana oleville työntekijöille
  • Nopeat vastaukset asiakkaille ja parempi sisäinen tavoitettavuus ajantasaisen tilatiedon kautta

Helppo hallinnointi

  • Pääkäyttäjä voi määritellä yrityksen numeroon tulevien soittojen ohjauksen eri työntekijöille, ryhmille tai vastaajaan eri aikoina
  • Jokainen käyttäjä voi hallita tavoitettavuuttaan ja tilaansa

Kustannustehokas palvelu

  • Pilvipohjainen ja mobiili: ei tarvetta omalle puhelinvaihteelle, kiinteille pöytäpuhelimille tai niiden ylläpidolle
  • Käyttömääriin perustuva kuukausilaskutus: maksat vain siitä, mitä käytät

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Tuki kaikille numeroille niin yritykselle kuin käyttäjille
  • Mahdollisuus useamman numeron käyttöön käyttäjäkohtaisesti
  • Sisäinen puhelinluettelo web-käyttöliittymässä ja mobiilisovelluksessa (iOS, Android) sekä helppo tilatiedon hallinta (kokous, poissa toimistolta, loma…)
  • Yrityksen numeron ohjausominaisuudet, aikataulut, tiedotteet ja jonotus
  • Puheluiden ohjaus yhden valikon kautta esimerkiksi myyntiin tai asiakastukeen
  • Puheluiden välitys työtilan avulla tai välityksen ulkoistaminen
  • Puhelinneuvottelu
  • Monipuoliset liitännät: muiden järjestelmien, esimerkiksi käyttäjän kokoustietojen tai kulunvalvontajärjestelmän poissaolotiedon, reaaliaikainen hyödyntäminen
  • Takaisinsoittopalvelu soittajille jonotuksen sijaan

Yhteyshenkilöt

Riku Roitto

Yritysmyynti